JOJO Mixle Pixle
Nestlé
Homepage aplikace


Zadání
Launch nového inovativního produktu značky JOJO. Jedná se o balení bonbónů, které pokaždé obsahuje jiný obsah. Dokud sáček neotevřete, nevíte jaké tvary a příchutě na vás uvnitř čekají. JOJO doposud nikdy takový produkt, postavený na principu náhody, spotřebitelům nenabídlo.
Bylo to také poprvé, kdy byly pro značku JOJO primární cílovou skupinou ženy 25 - 35 let a nikoli děti, jak bylo doposud u této značky zvykem.
Naším úkolem bylo připravit strategii kampaně, kreativní koncept a doporučení mediálního mixu pro tento zcela zásadní produktový launch společnosti Nestlé.
Řešení
S ohledem na cílovou skupinu, specifikum produktu a omezený rozpočet jsme se rozhodli zaměřit co nejvíce na internet, sociální média a PR. V mediálním mixu jsme jako hlavní nástroje zvolili interakci na internetu, uvedení produktu v redakčním obsahu a netradiční mediální řešení; tiskovou reklamu jsme využili jen v minimálním rozsahu.
Vychutnej si náhodu na dokina.cz
Vytvořili jsme speciální bannerové pozice na dokina.cz. Každý, kdo si chtěl zvolit film na večer a nechat výběr na náhodě, mohl kliknout na speciální tlačítko, aby mu z databáze filmů vypadl jeden náhodný. Touto jednoduchou mechanikou jsme podtrhli hlavní princip Mixle Pixle – náhodu a to, jak umí příjemně potěšit.
Vychutnej si náhodu na Facebooku
Pro značku JOJO jsme založili facebookovou stránku, na které jsme spustili speciální FB aplikaci "Vytvoř si příběh a vyhraj Eurovíkend". Uživatelé mohli vytvářet příběhy náhodných postav a společně s přáteli ze svého teamu pak soutěžit o zajímavé ceny – cestu do Barcelony, Londýna, Amsterodamu, Paříže, Athén nebo Říma. O tom, do jaké z destinací nakonec vyrazí, v naší aplikaci zase rozhodla náhoda.
Výsledky
Naši kampaň jsme zaměřili hlavně na Facebook a další méně tradiční reklamní média a trefili jsme se „do černého“. 90 % všech fanoušků na Facebooku jsou ženy z naší cílové skupiny. Po měsíci stránka Mixle Pixle na Facebooku získala 8 000 fanoušků a čísla stále rostou. Vznikla nám velice aktivní fanouškovská komunita a počet 100 likes na jeden příspěvek není výjimkou. Mixle Pixle se staly produktem, který lidi baví.
Námi zvolení netradiční bannerové pozice měly dvojnásobný click rate oproti standardním bannerům.


