JOJO Mixle Pixle

Nestlé

Homepage aplikace

Homepage aplikace
Homepage aplikace

Zadání

Launch nového inovativního produktu značky JOJO. Jedná se o balení bonbónů, které pokaždé obsahuje jiný obsah. Dokud sáček neotevřete, nevíte jaké tvary a příchutě na vás uvnitř čekají. JOJO doposud nikdy takový produkt, postavený na principu náhody, spotřebitelům nenabídlo.

Bylo to také poprvé, kdy byly pro značku JOJO primární cílovou skupinou ženy 25 - 35 let a nikoli děti, jak bylo doposud u této značky zvykem.

Naším úkolem bylo připravit strategii kampaně, kreativní koncept a doporučení mediálního mixu pro tento zcela zásadní produktový launch společnosti Nestlé.

Řešení

S ohledem na cílovou skupinu, specifikum produktu a omezený rozpočet jsme se rozhodli zaměřit co nejvíce na internet, sociální média a PR. V mediálním mixu jsme jako hlavní nástroje zvolili interakci na internetu, uvedení produktu v redakčním obsahu a netradiční mediální řešení; tiskovou reklamu jsme využili jen v minimálním rozsahu.

Vychutnej si náhodu na dokina.cz

Vytvořili jsme speciální bannerové pozice na dokina.cz. Každý, kdo si chtěl zvolit film na večer a nechat výběr na náhodě, mohl kliknout na speciální tlačítko, aby mu z databáze filmů vypadl jeden náhodný. Touto jednoduchou mechanikou jsme podtrhli hlavní princip Mixle Pixle – náhodu a to, jak umí příjemně potěšit.

Vychutnej si náhodu na Facebooku

Pro značku JOJO jsme založili facebookovou stránku, na které jsme spustili speciální FB aplikaci "Vytvoř si příběh a vyhraj Eurovíkend". Uživatelé mohli vytvářet příběhy náhodných postav a společně s přáteli ze svého teamu pak soutěžit o zajímavé ceny – cestu do Barcelony, Londýna, Amsterodamu, Paříže, Athén nebo Říma. O tom, do jaké z destinací nakonec vyrazí, v naší aplikaci zase rozhodla náhoda.

Výsledky

Statistiky


Naši kampaň jsme zaměřili hlavně na Facebook a další méně tradiční reklamní média a trefili jsme se „do černého“. 90 % všech fanoušků na Facebooku jsou ženy z naší cílové skupiny. Po měsíci stránka Mixle Pixle na Facebooku získala 8 000 fanoušků a čísla stále rostou. Vznikla nám velice aktivní fanouškovská komunita a počet 100 likes na jeden příspěvek není výjimkou. Mixle Pixle se staly produktem, který lidi baví.
Námi zvolení netradiční bannerové pozice měly dvojnásobný click rate oproti standardním bannerům.

Sme jeden tím Sme jeden tím

Losování náhodné výhry

Losování náhodné výhry

Tvorba příběhu

Sme jeden tím

Microsite

Sme jeden tím